MUNDUS CANTAT 2025 – POMOC ORGANIZACYJNA PODCZAS WYDARZEŃ – REKRUTACJA WOLONTARIUSZY

      Możliwość komentowania MUNDUS CANTAT 2025 – POMOC ORGANIZACYJNA PODCZAS WYDARZEŃ – REKRUTACJA WOLONTARIUSZY została wyłączona

Trwa nabór wolontariuszy do międzynarodowego festiwalu chóralnego o nazwie
MUNDUS CANTAT, który odbędzie się w Trójmieście w dniach  21-25 Maja 2025r.

Jeśli chcesz spędzić aktywnie wolny czas, zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej, poznać ciekawych ludzi z całego świata, zapraszamy do grupy animatorów społecznych działających przy organizacji  MUNDUS CANTAT.

OFERTA NR 2:  Pomoc organizacyjna podczas wydarzeń festiwalowych/obsługa miejsc przesłuchań, koncertów i sal prób

W DNIACH:   21,22,23,24,25  MAJA 2025r.

          21 maja (środa) I godz 19.00

Kościół pw. św. Jerzego, ul. Kościuszki 1, Sopot

Koncert WITRAŻE DŹWIĘKÓW – PALESTRINA | WANNING | BYRD

Wykonawcy: Zespół wokalny RESONANCE of AGES, Gdańsk

  • Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
  • Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
  • Rozłożenie folderów

        22 maja (czwartek)  

godz. 16.30-18.30 I Chóralne ATELIER I Joanna Ślesicka_prowadzenie

Kościół Chrystusowy, ul. Obrońców Westerplatte 21, Sopot

godz. 19.00 I Koncert MUZYCZNE PODRÓŻE  

Kościół Chrystusowy, ul. Obrońców Westerplatte 21, Sopot                                                            Wykonawcy: Chór Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Sopocie, Chór NOVA CORDIS, Medellin, Kolumbia, Chór Festiwalowy Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych MUNDUS CANTAT

  • Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
  • Rozłożenie ulotek
  • Rozłożenie folderów

 

           23 maja (piątek)

godz. 11.00  I Przesłuchania konkursowe

Kościół „Gwiazda Morza”, ul. Kościuszki 19, Sopot

  • 9.30 – 10.50 Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością warm up w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i  przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
  • Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – kolejność próby akustycznej, zachowanie ciszy,  kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejności wystąpień chórów. przygotowanie  stołów i krzeseł dla jurorów (4 szt) wraz z lampkami,  przygotowanie  karteczek  z nazwiskami jurorów, postawienie na stole jurorów termosów z kawą, herbatą, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
  • podłączenie i ustawienie pianina  cyfrowego (przedłużacz z kościoła) oraz pulpitu , ustawienie  roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku ;
  • 11.00 – 14.00 Kościół –pilnowanie kolejności przesłuchań
  • Salki na dole: pilnowanie kolejności i czasu warm up chórów oraz porządku w salce katechetycznej

godz. 16.30  I Parada CHÓRÓW ulicą Bohaterów Monte Cassino

  • przekazanie banneru z nazwą festiwalu, ustawienie chórów zgodnie z kolejnością, rozdanie tabliczek z nazwami chórów, –
  • rozdawanie ulotek w trakcie przemarszu

godz. 17.00  I Ceremonia OTWARCIA – Koncert MUZYKA ŹRÓDEŁ

Muszla Koncertowa, Sopockie Molo, Sopot

Wykonawcy: uczestnicy festiwalu

godz. 19.00 I Koncert MUZYKA RÓŻNYCH NARODÓW

Kościół pw. św. Jerzego, ul. Kościuszki 1, Sopot

Wykonawcy: Grodziski Chór CANTATA, Grodzisk Mazowiecki

Chór Wolnych Białorusinów, Warszawa

Chór dziewczęcy Kosy, Poznań

Chór Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

  • Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
  • Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
  • Rozłożenie folderów

godz. 20.00  I Koncert MUZYCZNE PODRÓŻE

Kościół pw. św. Andrzeja Boboli, ul. Powstańców Warszawy 15

Wykonawcy: Chór MEDICANTUS Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie

Gdański Chór Lekarzy, Gdańsk

  • Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
  • Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
  • Rozłożenie folderów

             24 maja (sobota)

godz. 10.30 I Przesłuchania konkursowe

Kościół „Gwiazda Morza”, ul.Tadeusza Kościuszki 19, Sopot

  • 9.30 – 10.25 Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością warm up w sale, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i  przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
  • Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – kolejność próby akustycznej, zachowanie ciszy,  kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejności wystąpień chórów. przygotowanie  stołów i krzeseł dla jurorów (4 szt) wraz z lampkami,  przygotowanie  karteczek  z nazwiskami jurorów, postawienie na stole jurorów termosów z kawą, herbatą, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
  • podłączenie i ustawienie pianina  cyfrowego (przedłużacz z kościoła) oraz pulpitu , ustawienie  roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku ;
  • 11.00 – 14.00 Kościół –pilnowanie kolejności przesłuchań
  • Salki na dole: pilnowanie kolejności i czasu warm up chórów oraz porządku w salce katechetycznej

godz. 17.00 I KONCERT FINAŁOWY

Aula im. Tadeusza Ocioszyńskiego Wydziału Ekonomicznego UG, ul. Armii Krajowej 19/212, Sopot

Wykonawcy: laureci festiwalu

ZADANIA WOLONTARIUSZY:

  • przygotowanie widowni,
  • rezerwacja miejsc dla chórów, według przygotowanego planu,
  • zabezpieczenie stolika (serweta) na dyplomy dla konferansjerów,
  • zadbanie o wygląd sceny,
  • przygotowanie nagród na scenie i pod sceną (Ziaja),
  • rozstawienie rollupów,

           25 maja (niedziela) I godz. 18.00

Koncert MUZYKA ŹRÓDEŁ   

Kościół Zbawiciela, Skwer ks. Otto Bowiena, ul. Parkowa 5, Sopot                                                Wykonawca:  Męski Zespół Wokalny NUOVE VOCI, Gdańsk                                                            Chór Dziecięcy  PILIGRIM, Daegu, Korea Południowa

  • Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
  • Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
  • Rozłożenie folderów
  • Ustawienie rollupu z nazwą festiwalu

 

Szukamy osób w wieku 16+ chcących:

  • aktywnie wziąć udział w wydarzeniach festiwalowych
  • zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej
  • poznać ciekawych ludzi
  • potrenować komunikowanie się w różnych językach świata
  • mile widziane osoby ze znajomością j. angielskiego

 

www.facebook.com/munduscantat

Bezpośredni kontakt do organizatora:

Joanna Stankowska – Dyrektor Festiwalu
munduscantat@sopot.pl
tel.: +48 609 692 707

APLIKUJ na naszej STRONIE 🙂 Napisz datę i w jakim wydarzeniu chcesz uczestniczyć jako Wolontariusz. Podany na stronie plan działania wolontariuszy jest wstępny. Dokładne szczegóły będą omawiane na zebraniu z organizatorem.