Trwa nabór wolontariuszy do międzynarodowego festiwalu chóralnego o nazwie
MUNDUS CANTAT, który odbędzie się w Trójmieście w dniach 21-25 Maja 2025r.
Jeśli chcesz spędzić aktywnie wolny czas, zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej, poznać ciekawych ludzi z całego świata, zapraszamy do grupy animatorów społecznych działających przy organizacji MUNDUS CANTAT.
OFERTA NR 2: Pomoc organizacyjna podczas wydarzeń festiwalowych/obsługa miejsc przesłuchań, koncertów i sal prób
W DNIACH: 21,22,23,24,25 MAJA 2025r.
21 maja (środa) I godz 19.00
Kościół pw. św. Jerzego, ul. Kościuszki 1, Sopot
Koncert WITRAŻE DŹWIĘKÓW – PALESTRINA | WANNING | BYRD
Wykonawcy: Zespół wokalny RESONANCE of AGES, Gdańsk
- Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
- Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
- Rozłożenie folderów
22 maja (czwartek)
godz. 16.30-18.30 I Chóralne ATELIER I Joanna Ślesicka_prowadzenie
Kościół Chrystusowy, ul. Obrońców Westerplatte 21, Sopot
godz. 19.00 I Koncert MUZYCZNE PODRÓŻE
Kościół Chrystusowy, ul. Obrońców Westerplatte 21, Sopot Wykonawcy: Chór Wydziału Psychologii Uniwersytetu SWPS w Sopocie, Chór NOVA CORDIS, Medellin, Kolumbia, Chór Festiwalowy Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych MUNDUS CANTAT
- Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
- Rozłożenie ulotek
- Rozłożenie folderów
23 maja (piątek)
godz. 11.00 I Przesłuchania konkursowe
Kościół „Gwiazda Morza”, ul. Kościuszki 19, Sopot
- 9.30 – 10.50 Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością warm up w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
- Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – kolejność próby akustycznej, zachowanie ciszy, kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejności wystąpień chórów. przygotowanie stołów i krzeseł dla jurorów (4 szt) wraz z lampkami, przygotowanie karteczek z nazwiskami jurorów, postawienie na stole jurorów termosów z kawą, herbatą, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
- podłączenie i ustawienie pianina cyfrowego (przedłużacz z kościoła) oraz pulpitu , ustawienie roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku ;
- 11.00 – 14.00 Kościół –pilnowanie kolejności przesłuchań
- Salki na dole: pilnowanie kolejności i czasu warm up chórów oraz porządku w salce katechetycznej
godz. 16.30 I Parada CHÓRÓW ulicą Bohaterów Monte Cassino
- przekazanie banneru z nazwą festiwalu, ustawienie chórów zgodnie z kolejnością, rozdanie tabliczek z nazwami chórów, –
- rozdawanie ulotek w trakcie przemarszu
godz. 17.00 I Ceremonia OTWARCIA – Koncert MUZYKA ŹRÓDEŁ
Muszla Koncertowa, Sopockie Molo, Sopot
Wykonawcy: uczestnicy festiwalu
godz. 19.00 I Koncert MUZYKA RÓŻNYCH NARODÓW
Kościół pw. św. Jerzego, ul. Kościuszki 1, Sopot
Wykonawcy: Grodziski Chór CANTATA, Grodzisk Mazowiecki
Chór Wolnych Białorusinów, Warszawa
Chór dziewczęcy Kosy, Poznań
Chór Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
- Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
- Rozłożenie folderów
godz. 20.00 I Koncert MUZYCZNE PODRÓŻE
Kościół pw. św. Andrzeja Boboli, ul. Powstańców Warszawy 15
Wykonawcy: Chór MEDICANTUS Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie
Gdański Chór Lekarzy, Gdańsk
- Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
- Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
- Rozłożenie folderów
24 maja (sobota)
godz. 10.30 I Przesłuchania konkursowe
Kościół „Gwiazda Morza”, ul.Tadeusza Kościuszki 19, Sopot
- 9.30 – 10.25 Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością warm up w sale, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
- Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – kolejność próby akustycznej, zachowanie ciszy, kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejności wystąpień chórów. przygotowanie stołów i krzeseł dla jurorów (4 szt) wraz z lampkami, przygotowanie karteczek z nazwiskami jurorów, postawienie na stole jurorów termosów z kawą, herbatą, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
- podłączenie i ustawienie pianina cyfrowego (przedłużacz z kościoła) oraz pulpitu , ustawienie roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku ;
- 11.00 – 14.00 Kościół –pilnowanie kolejności przesłuchań
- Salki na dole: pilnowanie kolejności i czasu warm up chórów oraz porządku w salce katechetycznej
godz. 17.00 I KONCERT FINAŁOWY
Aula im. Tadeusza Ocioszyńskiego Wydziału Ekonomicznego UG, ul. Armii Krajowej 19/212, Sopot
Wykonawcy: laureci festiwalu
ZADANIA WOLONTARIUSZY:
- przygotowanie widowni,
- rezerwacja miejsc dla chórów, według przygotowanego planu,
- zabezpieczenie stolika (serweta) na dyplomy dla konferansjerów,
- zadbanie o wygląd sceny,
- przygotowanie nagród na scenie i pod sceną (Ziaja),
- rozstawienie rollupów,
25 maja (niedziela) I godz. 18.00
Koncert MUZYKA ŹRÓDEŁ
Kościół Zbawiciela, Skwer ks. Otto Bowiena, ul. Parkowa 5, Sopot Wykonawca: Męski Zespół Wokalny NUOVE VOCI, Gdańsk Chór Dziecięcy PILIGRIM, Daegu, Korea Południowa
- Zapewnienie włączenia mikrofonu (kościelny) dla konferansjera, ustawienie
- Rozłożenie ulotek lub rozdawanie przy okazji wejścia do kościoła
- Rozłożenie folderów
- Ustawienie rollupu z nazwą festiwalu
Szukamy osób w wieku 16+ chcących:
- aktywnie wziąć udział w wydarzeniach festiwalowych
- zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej
- poznać ciekawych ludzi
- potrenować komunikowanie się w różnych językach świata
- mile widziane osoby ze znajomością j. angielskiego
Bezpośredni kontakt do organizatora:
Joanna Stankowska – Dyrektor Festiwalu
munduscantat@sopot.pl
tel.: +48 609 692 707
APLIKUJ na naszej STRONIE 🙂 Napisz datę i w jakim wydarzeniu chcesz uczestniczyć jako Wolontariusz. Podany na stronie plan działania wolontariuszy jest wstępny. Dokładne szczegóły będą omawiane na zebraniu z organizatorem.