(oferta zrealizowana) MUNDUS CANTAT – NABÓR WOLONTARIUSZY – OFERTA NR 2 – POMOC ORGANIZACYJNA PODCZAS WYDARZEŃ FESTIWALOWYCH 20,22,23,24,25 MAJA 2024r.

      Możliwość komentowania (oferta zrealizowana) MUNDUS CANTAT – NABÓR WOLONTARIUSZY – OFERTA NR 2 – POMOC ORGANIZACYJNA PODCZAS WYDARZEŃ FESTIWALOWYCH 20,22,23,24,25 MAJA 2024r. została wyłączona

Trwa nabór wolontariuszy do międzynarodowego festiwalu chóralnego o nazwie
MUNDUS CANTAT, który odbędzie się w Trójmieście w dniach  15-25 Maja 2024r.

Jeśli chcesz spędzić aktywnie wolny czas, zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej, poznać ciekawych ludzi z całego świata, zapraszamy do grupy animatorów społecznych działających przy organizacji  MUNDUS CANTAT.

OFERTA NR 2:  Pomoc organizacyjna podczas wydarzeń festiwalowych/obsługa miejsc przesłuchań, koncertów i sal prób

W DNIACH:   20,22,23,24,25  MAJA 2024r.

 

20 maja (PONIEDZIAŁEK) 

Kościół „ Gwiazda Morza”, ul. Tadeusza Kościuszki 19, Sopot :

  • 15.15.00-21.00 – pomoc techniczna (rozstawienie krzeseł, instrumentów, oświetlenia) oraz inne czynności producenckie) ZAPOTRZEBOWANIE : 2-3 osób

Program dnia:

godz. 15.30-18.00 – próba

godz. 19.30 KONCERT I „20 lat Festiwalu MUNDUS CANTAT w Sopocie”

 

22 maja (ŚRODA)

Kościół „ Gwiazda Morza”, ul. Tadeusza Kościuszki 19, Sopot :

  • 15.00-21.00 – pomoc techniczna (rozstawienie krzeseł, instrumentów, oświetlenia) oraz inne czynności producenckie) – ZAPOTRZEBOWANIE : 2-3 osób

Program dnia:

godz. 15.30-18.00 – próba

godz. 19.30 KONCERT II „20 lat Festiwalu MUNDUS CANTAT w Sopocie”

 

23 maja (CZWARTEK)

  • 9:00 – 13:30  Kościół „Gwiazda Morza”, Salka Katechetyczna, ul. Kościuszki 19, Sopot – ZAPOTRZEBOWANIE 2-4 osoby 

OPIS WYBRANYCH  ZADAŃ:

  • Pobranie kluczy do salek w piwnicy. W salce będą dwa pudełka, kuchnia i biuro oraz materiały promocyjne:  ulotki, foldery, karteczki z różną treścią).
  • Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością rozśpiewań w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i  przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
  • Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – cisza,  kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejności wystąpień chórów,
  • Przygotowanie sali pod obrady Jury: przygotowanie  stołów i krzeseł dla jurorów wraz z lampkami,  przygotowanie  karteczek  z nazwiskami jurorów, przygotowanie stołu jurorów na kawę, herbatę, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
  • (9.30-10.00) ustawienie stołów dla jurorów, podłączenie i ustawienie pianina  cyfrowego oraz pulpitu , ustawienie  roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku.

 

23 maja (CZWARTEK )

  • 18:30 Koncert Muzyczne Podróże – Sopoteka (p. II), Sopot Centrum, ul. Tadeusza Kościuszki 14, Sopot,  ZAPOTRZEBOWANIE : 1-2 OSÓB W CZASIE 18:00-19:45

Wykonawcy:  Chór Żeński GLORIA BRUNENSIS (Brno, Czechy), Chór ZZA UCHA (Stegna)

WYBRANE ZADANIA:

-Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera

-Rozłożenie ulotek i folderów

 19:30 Koncert Muzyczne PodróżeKościół Chrystusowy, ul. Obrońców Westerplatte 21, Sopot, ZAPOTRZEBOWANIE : 1-2 OSÓB W CZASIE 18:45-20:30

Wykonawcy: Chór Dziecięcy GLORIA Szkoły Muzycznej im. B. Liatoszyńskiego Urzędu Miejskiego (Żytomierz, Ukraina), Chór Mieszany DOMINICANTE (Poznań),                                                        Chór żeński PASJA Gniewskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku (Gniew)

WYBRANE ZADANIA:

-Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera

-Rozłożenie ulotek i folderów

 

24 maja (PIĄTEK)

  • 9:40 – 13:00 – Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie, ul. T. Kościuszki 22/24 ZAPOTRZEBOWANIE: 1-2 osób

do pilnowania sali (otwarcie i zamknięcie sali-pobranie kluczy z portierni) i przebiegu prób chórów zgodnie z porządkiem wcześniej ustalonym –

  • 9:40 – 13:30  Kościół „Gwiazda Morza”, Salka Katechetyczna, ul. Kościuszki 19, Sopot – ZAPOTRZEBOWANIE 2-4 osoby 

 

OPIS WYBRANYCH  ZADAŃ:

  • Pobranie kluczy do salek w piwnicy. W salce będą dwa pudełka, kuchnia i biuro oraz materiały promocyjne:  ulotki, foldery, karteczki z różną treścią).
  • Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością rozśpiewań w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i  przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
  • Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – cisza,  kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejnośći wystąpień chórów
  • Przygotowanie sali pod obrady Jury: przygotowanie  stołów i krzeseł dla jurorów wraz z lampkami,  przygotowanie  karteczek  z nazwiskami jurorów, przygotowanie stołu jurorów na kawę, herbatę, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
  • (9.30-10.00) ustawienie stołów dla jurorów, podłączenie i ustawienie pianina  cyfrowego oraz pulpitu , ustawienie  roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku.

 

24 maja (PIĄTEK)  16.15 – 17.00 : Parada Chórów (od Kościoła Św. Jerzego przy ul. .Kościuszki 1, ulicą Bohaterów Monte Cassino) –  Zapotrzebowanie : 2-4 osoby

  • ustawianie chórów zgodnie z kolejnością, rozdawanie tabliczek z nazwami chórów,
  • rozdawanie ulotek w trakcie przemarszu

 

25 maja (sobota)

  • 10.30 – 14.00 – Kościół „Gwiazda Morza”, Salka Katechetyczna, ul. Kościuszki 19, Sopot, Do pomocy przy poniższych punkach wydarzeń:  Zapotrzebowanie: 1-2 osoby :
  • 10.00 – 12.00 obsługa salki
  • 10.00 – 12.00 – przesłuchania konkursowe w kościele
  • 12.00- 13.00 – obrady Jury
  • 13.00- 14.00 – Dyskusja panelowa CHÓRY MUNDUS CANTAT SOPOT 2024 (Spotkanie dyrygentów z członkami Jury)

 

15.30 – 18.00 pomoc przy realizacji koncertu – ZAPOTRZEBOWANIE: 4 osoby

16.30 KONCERT FINAŁOWY MUNDUS CANTAT  –  Aula im. Tadeusza Ocioszyńskiego,  Wydziału Ekonomicznego UG, ul. Armii Krajowej 119/212,Sopot

ZADANIA WOLONTARIUSZY:

  • przygotowanie widowni,
  • rezerwacja miejsc dla chórów, według przygotowanego planu,
  • zabezpieczenie stolika (sukno) na dyplomy dla konferansjerów,
  • zadbanie o wygląd sceny,
  • przygotowanie nagród na scenie i pod sceną,
  • rozstawienie rollupów,

Szukamy osób w wieku 16+ chcących:

  • aktywnie wziąć udział w wydarzeniach festiwalowych
  • zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej
  • poznać ciekawych ludzi
  • potrenować komunikowanie się w różnych językach świata
  • mile widziane osoby ze znajomością j. angielskiego

 

www.facebook.com/munduscantat

Bezpośredni kontakt do organizatora:

Joanna Stankowska – Dyrektor Festiwalu
munduscantat@sopot.pl
tel.: +48 609 692 707

APLIKUJ na naszej STRONIE 🙂 Napisz datę i w jakim wydarzeniu chcesz uczestniczyć jako Wolontariusz. Podany na stronie plan działania wolontariuszy jest wstępny. Dokładne szczegóły będą omawiane na zebraniu z organizatorem.