Trwa nabór wolontariuszy do międzynarodowego festiwalu chóralnego o nazwie
MUNDUS CANTAT, który odbędzie się w Trójmieście w dniach 15-25 Maja 2024r.
Jeśli chcesz spędzić aktywnie wolny czas, zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej, poznać ciekawych ludzi z całego świata, zapraszamy do grupy animatorów społecznych działających przy organizacji MUNDUS CANTAT.
OFERTA NR 2: Pomoc organizacyjna podczas wydarzeń festiwalowych/obsługa miejsc przesłuchań, koncertów i sal prób
W DNIACH: 20,22,23,24,25 MAJA 2024r.
20 maja (PONIEDZIAŁEK)
Kościół „ Gwiazda Morza”, ul. Tadeusza Kościuszki 19, Sopot :
- 15.15.00-21.00 – pomoc techniczna (rozstawienie krzeseł, instrumentów, oświetlenia) oraz inne czynności producenckie) – ZAPOTRZEBOWANIE : 2-3 osób
Program dnia:
godz. 15.30-18.00 – próba
godz. 19.30 KONCERT I „20 lat Festiwalu MUNDUS CANTAT w Sopocie”
22 maja (ŚRODA)
Kościół „ Gwiazda Morza”, ul. Tadeusza Kościuszki 19, Sopot :
- 15.00-21.00 – pomoc techniczna (rozstawienie krzeseł, instrumentów, oświetlenia) oraz inne czynności producenckie) – ZAPOTRZEBOWANIE : 2-3 osób
Program dnia:
godz. 15.30-18.00 – próba
godz. 19.30 KONCERT II „20 lat Festiwalu MUNDUS CANTAT w Sopocie”
23 maja (CZWARTEK)
- 9:00 – 13:30 – Kościół „Gwiazda Morza”, Salka Katechetyczna, ul. Kościuszki 19, Sopot – ZAPOTRZEBOWANIE 2-4 osoby
OPIS WYBRANYCH ZADAŃ:
- Pobranie kluczy do salek w piwnicy. W salce będą dwa pudełka, kuchnia i biuro oraz materiały promocyjne: ulotki, foldery, karteczki z różną treścią).
- Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością rozśpiewań w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
- Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – cisza, kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejności wystąpień chórów,
- Przygotowanie sali pod obrady Jury: przygotowanie stołów i krzeseł dla jurorów wraz z lampkami, przygotowanie karteczek z nazwiskami jurorów, przygotowanie stołu jurorów na kawę, herbatę, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
- (9.30-10.00) ustawienie stołów dla jurorów, podłączenie i ustawienie pianina cyfrowego oraz pulpitu , ustawienie roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku.
23 maja (CZWARTEK )
- 18:30 Koncert Muzyczne Podróże – Sopoteka (p. II), Sopot Centrum, ul. Tadeusza Kościuszki 14, Sopot, ZAPOTRZEBOWANIE : 1-2 OSÓB W CZASIE 18:00-19:45
Wykonawcy: Chór Żeński GLORIA BRUNENSIS (Brno, Czechy), Chór ZZA UCHA (Stegna)
WYBRANE ZADANIA:
-Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
-Rozłożenie ulotek i folderów
19:30 Koncert Muzyczne Podróże – Kościół Chrystusowy, ul. Obrońców Westerplatte 21, Sopot, ZAPOTRZEBOWANIE : 1-2 OSÓB W CZASIE 18:45-20:30
Wykonawcy: Chór Dziecięcy GLORIA Szkoły Muzycznej im. B. Liatoszyńskiego Urzędu Miejskiego (Żytomierz, Ukraina), Chór Mieszany DOMINICANTE (Poznań), Chór żeński PASJA Gniewskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku (Gniew)
WYBRANE ZADANIA:
-Ustawienie keyboardu i głośnika z mikrofonem dla konferansjera
-Rozłożenie ulotek i folderów
24 maja (PIĄTEK)
- 9:40 – 13:00 – Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sopocie, ul. T. Kościuszki 22/24 ZAPOTRZEBOWANIE: 1-2 osób
– do pilnowania sali (otwarcie i zamknięcie sali-pobranie kluczy z portierni) i przebiegu prób chórów zgodnie z porządkiem wcześniej ustalonym –
- 9:40 – 13:30 – Kościół „Gwiazda Morza”, Salka Katechetyczna, ul. Kościuszki 19, Sopot – ZAPOTRZEBOWANIE 2-4 osoby
OPIS WYBRANYCH ZADAŃ:
- Pobranie kluczy do salek w piwnicy. W salce będą dwa pudełka, kuchnia i biuro oraz materiały promocyjne: ulotki, foldery, karteczki z różną treścią).
- Salki na dole: naklejenie kartek z kolejnością przesłuchań oraz z kolejnością rozśpiewań w salce, w dwóch widocznych miejscach na dole. Przygotowanie kuchni do możliwości zrobienia kawy i herbaty dla chórzystów wraz z odpłatnością 2 zł, przygotowanie poczęstunku dla jurorów, zabezpieczenie i przygotowanie kawy i herbaty do termosów dla jurorów.
- Kościół – naklejenie na drzwi wejściowe oraz boczne do kościoła kartek – cisza, kolejność przesłuchań oraz inne, pilnowanie kolejnośći wystąpień chórów
- Przygotowanie sali pod obrady Jury: przygotowanie stołów i krzeseł dla jurorów wraz z lampkami, przygotowanie karteczek z nazwiskami jurorów, przygotowanie stołu jurorów na kawę, herbatę, kubki, cukier. Przypilnowanie zamkniętych bocznych drzwi, dopilnowanie ciszy w czasie przesłuchań,
- (9.30-10.00) ustawienie stołów dla jurorów, podłączenie i ustawienie pianina cyfrowego oraz pulpitu , ustawienie roll-upów Mundusa przy ołtarzu, potykacza z plakatem przy wejściu do kościoła, innych roll-upów w przedsionku.
24 maja (PIĄTEK) 16.15 – 17.00 : Parada Chórów (od Kościoła Św. Jerzego przy ul. .Kościuszki 1, ulicą Bohaterów Monte Cassino) – Zapotrzebowanie : 2-4 osoby
- ustawianie chórów zgodnie z kolejnością, rozdawanie tabliczek z nazwami chórów,
- rozdawanie ulotek w trakcie przemarszu
25 maja (sobota)
- 10.30 – 14.00 – Kościół „Gwiazda Morza”, Salka Katechetyczna, ul. Kościuszki 19, Sopot, Do pomocy przy poniższych punkach wydarzeń: Zapotrzebowanie: 1-2 osoby :
- 10.00 – 12.00 – obsługa salki
- 10.00 – 12.00 – przesłuchania konkursowe w kościele
- 12.00- 13.00 – obrady Jury
- 13.00- 14.00 – Dyskusja panelowa CHÓRY MUNDUS CANTAT SOPOT 2024 (Spotkanie dyrygentów z członkami Jury)
15.30 – 18.00 pomoc przy realizacji koncertu – ZAPOTRZEBOWANIE: 4 osoby
16.30 KONCERT FINAŁOWY MUNDUS CANTAT – Aula im. Tadeusza Ocioszyńskiego, Wydziału Ekonomicznego UG, ul. Armii Krajowej 119/212,Sopot
ZADANIA WOLONTARIUSZY:
- przygotowanie widowni,
- rezerwacja miejsc dla chórów, według przygotowanego planu,
- zabezpieczenie stolika (sukno) na dyplomy dla konferansjerów,
- zadbanie o wygląd sceny,
- przygotowanie nagród na scenie i pod sceną,
- rozstawienie rollupów,
Szukamy osób w wieku 16+ chcących:
- aktywnie wziąć udział w wydarzeniach festiwalowych
- zdobyć doświadczenie w działalności kulturalnej
- poznać ciekawych ludzi
- potrenować komunikowanie się w różnych językach świata
- mile widziane osoby ze znajomością j. angielskiego
Bezpośredni kontakt do organizatora:
Joanna Stankowska – Dyrektor Festiwalu
munduscantat@sopot.pl
tel.: +48 609 692 707
APLIKUJ na naszej STRONIE 🙂 Napisz datę i w jakim wydarzeniu chcesz uczestniczyć jako Wolontariusz. Podany na stronie plan działania wolontariuszy jest wstępny. Dokładne szczegóły będą omawiane na zebraniu z organizatorem.